Šablony pro kuchyňský "dlouhý" kalendář 2011


Další šablony pro kalendář 2011 jsou na světě.

Tentokrát je to kuchyňský dlouhý kalendář.

HIT LETOŠNÍ VÝROBY KALENDÁŘŮ

"Dva designy - s bílým pozadím či barevným"





300 dpi, 150x420 mm, 12 stránek + 1 titulní
Jmenný, barevně vyznačeny neděle, svátky.

CENA 100,- Kč

Pokud máte o šablony zájem, kontaktujte mne přes mejl chaanascrap@seznam.cz
nebo přes můj obchůdek na MMB zde, kde jsou další
šablony pro kalendáře a pár kitů pro digiscrapbook.

V případě, že neovládáte vložení fotografií do již připravených rámečků, nevadí, zašlete mi je přes net, já vše udělám za Vás. A ještě ke všemu - do konce října 2010 je vkládání fotek ode mě bez poplatku (zahrnuje i úpravu fotek - odstranění červených očí, doostření, odstranění šumu, kolorování...)
Po odeslání fotografií na e-mail je objednávka závazná.
Tisk kalendáře nezajišťuji, ale mohu poradit, kde kvalitně a levně
nechat svůj kalendář vytisknout.

Žádné komentáře:

Okomentovat