QP ŠABLONY PRO KALENDÁŘ 2011 - A4

Tááááák hotovo :) Vyrobila jsem pro Vás
QP šablony kalendářů pro rok 2011.
Celkem 3 designy (klasický, světlý a tzv. jmenovkový)
Všechny kalendáře mají celkem 13 stránek (1 titulní + 12 měsíců).
Rozměr stran odpovídá formátu A4, rozlišení 300 DPI. Vhodné i pro tisk na A3!!!





Pro ty znalé digiscrapbooku, nemusím asi vysvětlovat
co jsou QP šablony a jak si s nima pracovat.

Ale pro ty méně znalé až neznalé je vysvětlení na místě :)

Tááákže - QP šablony (Quick page neboli Rychlé stránky)
Rychlé jsou v tom, že jsou prostě připraveny a čekají už jen na vložení
Vaší fotografie. Jsou ve formátu PNG.

Jednotlivé stránky měsíce si otevřete v programu Photoshop, Gimp, Zoner, atp.
a svou fotku vložíte do již připraveného rámečku.

V případě, že takový program nemáte nebo neovládáte,
nevadí, nezoufejte, pošlete mi fotky přes net
a já je vložím za Vás (bez poplatku), příp. upravím, doostřím, odbarvím...
záleží vše na domluvě. Je jen a jen na Vás a Vaší fantazii, jaký kalendář bude zdobit Vaši stěnu :)
Pak Vám pošlu zmenšené náhledy a v případě, že budete spokojeni, platíte až poté.
Já Vám po připsání platby na účet zašlu linky ke stažení kalendáře.

Tisk kalendáře nezajišťuji, ale mohu poradit, kde kvalitně a levně
nechat svůj kalendář vytisknout.



A cena za kalendář?

Každý kalendář je za 90,- Kč
Když si koupíte dva různé kalendáře: 160,- Kč
A když koupíte všechny tři: 240,- Kč

V případě nejasností mě kontaktujte na chaanascrap@seznam.cz
Ráda vše zodpovím, poradím :)

Žádné komentáře:

Okomentovat